MATEMATIKA


MATEMATIKA


3. TEDEN (6. 4. - 10. 4. 2020)


1., 2. URA 
TEMA: POTENCE

(UČ, str.79)
NAVODILO:
  • Ponovite prejšnjo snov (učni list NAJDETE v kanalu ali v spletni učilnici).
  • Oglejte si razlago o potencah na posnetku: RAZLAGA - POTENCE
  • Oglejte in preberite UČ, str. 79. Natančno si poglejte, kaj pomeni SEŠTEVANJE in kaj MNOŽENJE ENAKIH FAKTORJEV.

  • V zvezek zapišite naslov POTENCE in prepišite tabelno sliko.

  • PREPIŠI V ZVEZEK (TABELNA SLIKA):

  • REŠITE naloge od 1. do 4. na strani 80.
  • Opravljeno delo preglejte s pomočjo rešitev. 



  • 3. URA
  • TEMA: RAČUNANJE VREDNOSTI POTENC

Oglejte si posnetek: RAZLAGA - POTENCE ŠTEVILA 10
  • (UČ, str.80, 81), DZ, str. 30, 31)

  • NAVODILO:
Najprej rešite DZ, str. 30, 1. naloga.
Nato v zvezek zapišete naslov RAČUNAM VREDNOST POTENC in rešite 5. in 6. nalogo v UČ, str.80. Prepišite vrednost potenc števila 10 (moder okvirček, str. 81).

Ko končate, rešite še od 2. – 5. naloge v DZ, str. 31. (Kdor želi, lahko naredi še nalogo 6.)


4. URA
TEMA: RAZČLENITEV ŠTEVIL
UČ, str. 81

NAVODILO:
  • Ponovite vrednosti potenc- kanal, spletna učilnica- UL.
  • Oglejte si primer razčlenitve št. 253647 (na desetiške enote, na vrednosti desetiških enot in na potence števila 10.)
  • Po zgledu poskusite razčleniti prva štiri števila pri 7. nal (UČ, str. 81)- v zvezek. (Tisti, ki želi, lahko razčleni še zadnji dve števili)
  • Ne delajte razpredelnice, ampak razčlenite tako, kot je prikazano pod njo v UČ, str. 81.


  • PRIMER:
  • Število 436 547 razčleni:
  • Na desetiške enote:
  • 436 547 = 4 St 3Dt 6T 5S 4D 7E
  • Na vrednosti desetiških enot:
  • 436 547 = 4∙100 000 + 3∙10 000 + 6∙1000 + 5∙100 + 4∙10 + 7
  • Na potence: poskusi sam/a)








 INTERAKTIVNE VAJE ZA UTRJEVANJE. 

 KLIKNI NA:









Comments

Popular posts from this blog

SLOVENŠČINA

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA