MATEMATIKA
MATEMATIKA
3. TEDEN (6. 4. - 10. 4. 2020)
1.,
2. URA
TEMA: POTENCE
TEMA: POTENCE
(UČ,
str.79)
NAVODILO:
- Ponovite prejšnjo snov (učni list NAJDETE v kanalu ali v spletni učilnici).
- Oglejte si razlago o potencah na posnetku: RAZLAGA - POTENCE
- Oglejte in preberite UČ, str. 79. Natančno si poglejte, kaj pomeni SEŠTEVANJE in kaj MNOŽENJE ENAKIH FAKTORJEV.
- V zvezek zapišite naslov POTENCE in prepišite tabelno sliko.
- REŠITE naloge od 1. do 4. na strani 80.
- Opravljeno delo preglejte s pomočjo rešitev.
- 3. URA
- TEMA: RAČUNANJE VREDNOSTI POTENC
Oglejte si posnetek: RAZLAGA - POTENCE ŠTEVILA 10
- (UČ, str.80, 81), DZ, str. 30, 31)
- NAVODILO:
Najprej
rešite DZ, str. 30, 1. naloga.
Nato
v zvezek zapišete naslov RAČUNAM VREDNOST POTENC in rešite 5. in
6. nalogo v UČ, str.80. Prepišite vrednost potenc števila 10 (moder okvirček, str. 81).
Ko
končate, rešite še od 2. – 5. naloge v DZ, str. 31. (Kdor želi,
lahko naredi še nalogo 6.)
4.
URA
TEMA: RAZČLENITEV ŠTEVIL
UČ,
str. 81
NAVODILO:
- Ponovite vrednosti potenc- kanal, spletna učilnica- UL.
- Oglejte si primer razčlenitve št. 253647 (na desetiške enote, na vrednosti desetiških enot in na potence števila 10.)
- Po zgledu poskusite razčleniti prva štiri števila pri 7. nal (UČ, str. 81)- v zvezek. (Tisti, ki želi, lahko razčleni še zadnji dve števili)
- Ne delajte razpredelnice, ampak razčlenite tako, kot je prikazano pod njo v UČ, str. 81.
- PRIMER:
- Število 436 547 razčleni:
- Na desetiške enote:
- 436 547 = 4 St 3Dt 6T 5S 4D 7E
- Na vrednosti desetiških enot:
- 436 547 = 4∙100 000 + 3∙10 000 + 6∙1000 + 5∙100 + 4∙10 + 7
- Na potence: poskusi sam/a)
Comments
Post a Comment