SLOVENŠČINA
SLOVENŠČINA
1.
URA
TEMA: KOPRIVA - branje opisa in ključnih besed
NAJPREJ si v zezek napiši tabelno sliko:
NAJPREJ si v zezek napiši tabelno sliko:
OPIS
RASTLINE
Najprej
razporedimo ključne
besede,
nato pa pripišemo še bistvene
podatke.
Nato
ključne besede in bistvene podatke pretvorimo
v opis.
NATO:
DZ 2. del, str. 5- 7 (učenci, ki DZ nimate doma, imate gradivo na blogu in v spletni učilnici)
NAVODILO:
Kako
reševati naloge v DZ?
Tisti
učenci, ki imate DZ doma, rešujete po navodilu v njem, ostali pa:
- Preberete navodilo in LE TISTO, kar bi morali napisati na črto ali obkrožiti, zapišete v zvezek za SLJ - ne pozabite na naslov in datum v zvezku.
- Uganke v DZ, str. 5 si najprej preberite in jih ustno rešite.
- Zdaj pa uganite, kaj je opeklo Roka, DZ 2, str. 6 naloga 1.
- Ste ugotovili? Imate tudi vi kako podobno izkušnjo s to rastlino?
- Preberite besedilo o veliki koprivi.
- Rešite str. 7 (ostali, ki ste brez brez DZ, narišite koprivo in rešite nal. v zvezek).
- Rešite tudi str. 8 – do 6. naloge. Pozor: kopriva ima KORENIKO, ne korenino.
- S pomočjo rešitev preglejte in popravite, če je potrebno. (Rešitve najdete na Rokusovi strani, http://www.irokus.si, kjer je tudi DZ v elektronski obliki.
- Pripravite si poljubno rastlino, jo narišite in pripravite miselni vzorec s ključnimi besedami za opis (glejte koprivo)- lahko pošljete učiteljici.
2.
URA
TEMA: Šmarnica (DZ2, STR.9)
1.
V zvezek prepišite pravilo iz DZ str. 8.
2.
Opis šmarnice v DZ na strani 9 je pomešan.
- Uredite zaporedje povedi in urejeno besedilo prepišite v DZ ali zvezek.
- Pred prepisom vam ponujam rešitve. ( 4, 1, 8, 3, 6, 2, 5, 7, 9)
- Naredite še primerjavo velike koprive in šmarnice –DZ str. 10, nal. 10.
3.
URA
TEMA: OPIS TULIPANA
(DZ2, str. 10, 11)
(DZ2, str. 10, 11)
NAVODILO:
Spoznali
ste že veliko koprivo in šmarnico.
Danes
boste spoznali TULIPAN.
Če
imate tulipane posajene v domači gredi, si jih oglejte.
Posnetka
ne morete poslušati, zato preberite besedilo (najdete
ga tudi v spletni učilnici).
TULIPAN (OPIS)
Tulipan
je okrasna rastlina. Ljudje ga sadijo po vrtovih, parkih, ob robovih
zelenic, tudi v cvetličnih lončkih. Dobro uspeva na soncu in
polsenci v rahli zemlji. Tulipan ima čebulico, liste, steblo in
cvet. Čebulica je v zemlji. Iz nje zgodaj spomladi zrastejo steblo
in listi. Steblo je pokončno in okroglo, visoko do 30 cm. Listi so
podobni sulici, zato pravimo, da ima tulipan suličaste liste.
Navadno so zeleni ali modrikasti. Na vrhu stebla je en sam velik
zvonast ali lijast cvet. Ta ima 6 cvetnih listov. Cvetovi so rdeči,
rumeni, vijoličasti, beli ali črni. Lahko so tudi pisani, lisasti
ali pegasti. Tulipan cveti od februarja do maja. Spada v družino
lilijevk.
Dopolnite
miselni vzorec v DZ na str. 10, naloga 13.
Po
enkratnem branju si verjetno niste zapomnili vseh podatkov, zato
besedilo večkrat preberite.
Rešite
še nalogo 15 na str. 11. Opis tulipana (naloga 15) pa napišite v
zvezek. Pazite na ODSTAVKE. Tulipan tudi narišete.
NA KONCU SI PREGLEJTE REŠITVE! OBKLJUKAJTE PRAVILNO IN PREČRTAJTE NAPAČNE IN JIH POPRAVITE. REŠITVE NAJDETE NA: https://www.devetletka.net/index.php?r=downloadMaterial&id=1569&file=1
4.
in 5. URA
TEMA:
Zgodba o hudobnem zmaju Koronarju.
- Preberite jo, lahko vam jo enkrat preberejo še starši.
- V zvezek za SLJ napišite naslov (je zgoraj)
Ponujamo:
- Naredite ilustracijo ali miselni vzorec s ključnimi besedami v
- besedilu, lahko opišete Grdavša Virusarja ali zapišete strnjeno
- obnovo, lahko pa zapišete svoj konec zgodbe.
- VESELO NA DELO!!
Comments
Post a Comment